HANGARY LOTNICZE

hangary
hangar dla helikoptera
hangar dla szybowca
hangar dla wiatrakowca

Hale namiotowe znakomicie funkcjonują jako hangary lotnicze dla samolotów, helikopterów, szybowców czy wiatrakowców.

Już w podstawowej opcji – z poszyciem z trudnozapalnego materiału PCV są to w pełni funkcjonalne hangary, które stanowią atrakcyjną kosztowo alternatywę dla stalowych i żelbetonowych konstrukcji. Pol-Plan stawia hale namiotowe o rozpiętości do 50 m i wysokości do 15 m co pozwala garażować różnego rodzaju statki powietrzne. Aluminiowa konstrukcja hangaru opartego na hali namiotowej, zapewnia wytrzymałość, trwałość konstrukcji, a jednocześnie jest lekka co pozwala traktować hangar jako rozwiązanie mobilne (czas montażu 1 – 3 dni). Modułowa konstrukcja hal namiotowych pozwala na łatwą rozbudowę, dodanie kolejnych segmentów lub tworzenie kompleksów hangarów z łącznikami. Wszystkie materiały użyte do budowy hangaru mają wymagane certyfikaty.

Hangary lotnicze na bazie hal namiotowych są idealnym rozwiązaniem dla aeroklubów, lotnisk, klientów prywatnych.

Nowość – hangary o rozpiętości do 60m i wysokości w szczycie do 20m!

Dzięki wprowadzeniu nowego giętego profilu aluminiowego o wymiarach 460 x  170mm możemy zaoferować hangary lotnicze na bazie hal namiotowych o rozpiętości do 60m i wysokości w szczycie do 20M, które będą w stanie pomieścić także duże samoloty.

Trwałe poszycie hangaru z niepalnego PCV o gramaturze 670 – 900 g/mzapewnia doskonałą ochronę przez co najmniej kilkanaście lat. Poszycie z PCV można łatwo naprawić. Przepuszczalność światła pozwala oszczędzić na energii elektrycznej w ciągu dnia.

Opcjonalnie ściany mogą być wykonane z blachy trapezowej lub płyty warstwowej (sandwich) co dodatkowo wzmacnia konstrukcję i zwiększa termoizolację. Dach pompowany zwiększa termoizolację i ułatwia zsuwanie zalegającego śniegu.

Dodatkowe wyposażenie może obejmować podłogi, bramy wjazdowe, drzwi, oświetlenie, systemy wentylacji, ogrzewania, klimatyzacji.

Tagi:

  • hale namiotowe – hangary lotnicze
  • hangary lotnicze dla aeroklubów
  • zastosowania militarne – hangary wojskowe
  • hangar ultralight
  • hangar – helikopter
  • hangar – wiatrakowiec

hangar lotniczy

Hangar dla Cessny

Do garażowania niewielkiego samolotu np. Cessny 207 w zupełności wystarczy hala z poszyciem ścian z blachy trapezowej o wymiarach 20x10x3,6m.

Taki hangar zrealizowaliśmy dla czeskiego klienta, który oferuje skoki tandemowe ze spadochronem oraz loty widokowe nad Brnem.

W konstrukcji hangaru lotniczego na bazie hali namiotowej istotna jest brama rozsuwana na całą szerokość hangaru. Zastosowaliśmy dwie bramy rozsuwane po 10m co zapewnia pełną dostępność wnętrza hangaru.

hangar dla wiatrakowca

Hangar dla wiatrakowca

Popularne w całej Europie wiatrakowce (autożyra) nie wymagają do garażowania dużych i kosztownych hangarów. Idealnym rozwiązaniem może być niewysoka hala namiotowa z PCV.

Dla niemieckiej szkoły latania Gyro Flights z Neustadt zrealizowaliśmy niewielki, funkcjonalny hangar z blachy trapezowej o wymiarach 11x6x3,7m, w którym mieszczą się aż trzy wiatrakowce! Warto wyjaśnić czym są wiatrakowce. Wbrew pozorom należą one do statków powietrznych, które były popularne już przed II wojną światową. Pierwszy wiatrakowiec lub autożyro został zbudowany w 1923 roku przez Juana de la Cierva.

W nazwie zawiera się zasada działania: pchające lub ciągnące śmigło napędowe nadaje wiatrakowcowi ruch postępowy co daje efekt autorotacji głównego wirnika wytwarzającego siłę nośną niezbędną do latania. Konstrukcja i obsługa wiatrakowca w porównaniu do helikoptera jest bardzo uproszczona co przekłada się na koszty i popularność, która stale rośnie. Zamiast pasa startowego do startu wystarczy kawałek łąki. Niewielkie rozmiary wiatrakowców pozwalają na garażowanie ich w hangarach opartych na małych halach namiotowych.

hangar dla wiatrakowca

Hangar wojskowy

Nowe gięte profile aluminiowe pozwalają na budowę funkcjonalnych hangarów także do zastosowań militarnych. Hangary wojskowe o rozpiętości do 60m i wysokości w szczycie do 20m z poszyciem z z trwałej tkaniny PCV sprawdzą się nie tylko  jako hangary lotnicze ale także  jako szybko montowane, polowe zadaszenia, garaże dla czołgów i innego sprzętu wojskowego. Mogą także spełniać funkcję magazynów wysokiego składowania w bazach logistycznych, szybko stawianych magazynów przeładunkowych w bazach lotniczych itp.

Jakość, stabilność konstrukcji, bezpieczeństwo

Dbałość o detale, sprawdzone rozwiązania konstrukcyjne, gwarantowana wytrzymałość i stabilność konstrukcji hangaru/ hali namiotowej – bez żadnych podpór i lin wewnątrz umożliwia wykorzystanie całej kubatury hali.

hala namiotowa - hangarhangary lotnicze z dachem pompowanym - nagrzewnica

Dla hal namiotowych z dachem pompowanym niezbędnym wyposażeniem jest pompa podtrzymująca ciśnienie.

hangary lotnicze

Hangary – hale namiotowe BETA 12x30x3m – aeroklub.

Ściany z blachy trapezowej.

hangar lotniczy - dach pompowany

Dach pompowany zwiększa termoizolację hali i ułatwia zsuwanie zalegającego śniegu.

hale namiotowe lotnisko

Szybki montaż bez drabin: 20 minut – 1 dzień.

Zawiasowo składane podpory umożliwiają montaż dachu na niedużej wysokości. Standardowe hale namiotowe i pawilony montujemy w 20 minut, namioty magazynowe o powierzchni 1000m2 – 1 dzień.

Wytrzymała konstrukcja z aluminium – żadnej rdzy!

Hale namiotowe z anodowanego aluminium gwarantują lekkość konstrukcji i znakomitą wytrzymałość, odporność na warunki atmosferyczne.

hangary konstrukcja

Łatwa rozbudowa hangaru – innowacyjne segmenty.

Modułowość konstrukcji pozwala łączyć hale namiotowe w dowolne konfiguracje, w tym piętrowe, rozbudowywać o kolejne segmenty.

lekki hangar

DOSTĘPNE ROZMIARY

HANGARY LOTNICZE “SZYTE NA MIARĘ”

FUNKCJONALNOŚĆ – UNIWERSALNOŚĆ ZASTOSOWAŃ

HALE MAGAZYNOWE – CENTRA LOGISTYCZNE
HALE PRZEMYSŁOWE
LAKIERNIE
MYJNIE
SORTOWNIE ODPADÓW
CHLEWNIE – OBORY – KURNIKI – PIECZARKARNIE – SORTOWNIE OWOCÓW
STAJNIE – UJEŻDŻALNIE DLA KONI
HALE SPORTOWE – KORTY TENISOWE – LODOWISKA


budownictwo, przemysł, logistyka, motoryzacja, handel, rolnictwo

DLACZEGO HALE NAMIOTOWE?



  • EFEKTYWNA KOSZTOWO ALTERNATYWA DLA STAŁYCH HAL MAGAZYNOWYCH
  • MOBILNOŚĆ, SZYBKI MONTAŻ I DEMONTAŻ ( 1 DO 2 DNI )
  • TRWAŁOŚĆ – MINIMUM 10LAT
  • ODPORNOŚĆ NA EKSTREMALNE WARUNKI ATMOSFERYCZNE – WIATR, ŚNIEG, GRAD, DESZCZ
  • ROZWIĄZANIA DOSTOSOWANE DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB (BRAMA WJAZDOWA, OKNA I DRZWI, POKRYCIE Z PŁYTY WARSTWOWEJ, DACH POMPOWANY)
0+
hal namiotowych/rocznie

Zaufali nam:

volkswagenbmw
KGHMlotto
bonduellealcatel
grupa azotyzielona budka
audiskoda
STAWIAMY
0+
HAL NAMIOTOWYCH/ROCZNIE

DZIAŁAMY GLOBALNIE

Jakość naszych hal namiotowych doceniają klienci z całego świata.

SPITSBERGEN, OMAN, NORWEGIA, ARABIA SAUDYJSKA, ROSJA, GRECJA, FRANCJA, NIEMCY, WIELKA BRYTANIA, HISZPANIA, HOLANDIA, WŁOCHY

JAKOŚĆ POTWIERDZONA NORMAMI I CERTYFIKATAMI:

ISO PCV
polski kapitał
TUV
certyfikat gsi
certyfikat CE

Nasze hale namiotowe wytrzymają naprawdę ekstremalne warunki!
STACJA POLARNA UAM – SPITSBERGEN
Konstrukcja aluminiowa – obciążenia śnieżne 150 -250 kg/m²!

Benedykt i Rafał Bródka „POL-PLAN” Zakład Produkcji Plandek Spółka Jawna
ul. Wrocławska 42/44, 62-060 Stęszew / Zamysłowo

KAPITAŁ ZAKŁADOWY: 5 800 000,- zł – wpłacony w całości.

WYCEŃ HALĘ NAMIOTOWĄ!
CERTYFIKAT
ZGODNOŚCI ZAKŁADOWEJ KONTROLI PRODUKCJI
1017-CPR-06.951.178TÜVSÜD

tel.: +48 61 813-56-09