hangary lotnicze
Hale namiotowe znakomicie funkcjonują jako hangary lotnicze dla samolotów, helikopterów, szybowców czy wiatrakowców.
Już w podstawowej opcji - z poszyciem z trudnozapalnego materiału PCV są to w pełni funkcjonalne hangary, które stanowią atrakcyjną kosztowo alternatywę dla stalowych i żelbetonowych konstrukcji. Pol-Plan stawia hale namiotowe o rozpiętości do 50 m i wysokości do 18 m co pozwala garażować różnego rodzaju statki powietrzne. Aluminiowa konstrukcja hangaru opartego na hali namiotowej, zapewnia wytrzymałość, trwałość konstrukcji, a jednocześnie jest lekka co pozwala traktować hangar jako rozwiązanie mobilne (czas montażu 1 - 3 dni). Modułowa konstrukcja hal namiotowych pozwala na łatwą rozbudowę, dodanie kolejnych segmentów lub tworzenie kompleksów hangarów z łącznikami. Wszystkie materiały użyte do budowy hangaru mają wymagane certyfikaty.
Hangary lotnicze na bazie hal namiotowych są idealnym rozwiązaniem dla aeroklubów, lotnisk, klientów prywatnych.
Nowość - hangary o rozpiętości do 50m i wysokości w szczycie do 18m!
Dzięki wprowadzeniu nowego giętego profilu aluminiowego o wymiarach 460 x 170mm możemy zaoferować hangary lotnicze na bazie hal namiotowych o rozpiętości do 35m i wysokości w szczycie do 20m, które będą w stanie pomieścić także duże samoloty.
Hangar dla Cessny
Do garażowania niewielkiego samolotu np. Cessny 207 w zupełności wystarczy hala z poszyciem ścian z blachy trapezowej o wymiarach 20x10x3,6m. Taki hangar zrealizowaliśmy dla czeskiego klienta, który oferuje skoki tandemowe ze spadochronem oraz loty widokowe nad Brnem.
W konstrukcji hangaru lotniczego na bazie hali namiotowej istotna jest brama rozsuwana na całą szerokość hangaru. Zastosowaliśmy dwie bramy rozsuwane po 10m co zapewnia pełną dostępność wnętrza hangaru.
Hangar wojskowy
Hangary wojskowe o rozpiętości do 50m i wysokości w szczycie do 18m z poszyciem z z trwałej tkaniny PCV sprawdzą się nie tylko jako hangary lotnicze ale także jako szybko montowane, polowe zadaszenia, garaże dla czołgów i innego sprzętu wojskowego. Nowe gięte profile aluminiowe pozwalają na budowę funkcjonalnych i największych dostępnych na rynku hangarów do zastosowań militarnych. Mogą one także spełniać funkcję magazynów wysokiego składowania w bazach logistycznych, szybko stawianych magazynów przeładunkowych w bazach lotniczych, hangarów dla uchodźców, szpitali polowych, obiektów zabezpieczających pomoc humanitarną itp. Łatwy i szybki montaż i demontaż hangarów wojskowych na bazie hal namiotowych jest możliwy bez użycia dźwigów (podnośniki typu "Manitou" są wystarczające).
Hangary wojskowe do 50m rozpiętości
Hangar dla wiatrakowca
Popularne w całej Europie wiatrakowce (autożyra) nie wymagają do garażowania dużych i kosztownych hangarów. Idealnym rozwiązaniem może być niewysoka hala namiotowa z PCV.
Dla niemieckiej szkoły latania Gyro Flights z Neustadt zrealizowaliśmy niewielki, funkcjonalny hangar z blachy trapezowej o wymiarach 11x6x3,7m, w którym mieszczą się aż trzy wiatrakowce! Warto wyjaśnić czym są wiatrakowce. Wbrew pozorom należą one do statków powietrznych, które były popularne już przed II wojną światową. Pierwszy wiatrakowiec lub autożyro został zbudowany w 1923 roku przez Juana de la Cierva.
W nazwie zawiera się zasada działania: pchające lub ciągnące śmigło napędowe nadaje wiatrakowcowi ruch postępowy co daje efekt autorotacji głównego wirnika wytwarzającego siłę nośną niezbędną do latania. Konstrukcja i obsługa wiatrakowca w porównaniu do helikoptera jest bardzo uproszczona co przekłada się na koszty i popularność, która stale rośnie. Zamiast pasa startowego do startu wystarczy kawałek łąki. Niewielkie rozmiary wiatrakowców pozwalają na garażowanie ich w hangarach opartych na małych halach namiotowych.
Jakość, stabilność konstrukcji, bezpieczeństwo
Dbałość o detale, sprawdzone rozwiązania konstrukcyjne, gwarantowana wytrzymałość i stabilność konstrukcji hangaru/ hali namiotowej - bez żadnych podpór i lin wewnątrz umożliwia wykorzystanie całej kubatury hali.
Dla hal namiotowych z dachem pompowanym niezbędnym wyposażeniem jest pompa podtrzymująca ciśnienie.
Hangary - hale namiotowe BETA 12x30x3m – aeroklub.
Ściany z blachy trapezowej.
Dach pompowany zwiększa termoizolację hali i ułatwia zsuwanie zalegającego śniegu.
DOSTĘPNE ROZMIARY
HANGARY LOTNICZE "SZYTE NA MIARĘ"
FUNKCJONALNOŚĆ - UNIWERSALNOŚĆ ZASTOSOWAŃ
HALE MAGAZYNOWE - CENTRA LOGISTYCZNE
HALE PRZEMYSŁOWE
LAKIERNIE
MYJNIE
SORTOWNIE ODPADÓW
CHLEWNIE - OBORY - KURNIKI - PIECZARKARNIE - SORTOWNIE OWOCÓW
STAJNIE - UJEŻDŻALNIE DLA KONI
HALE SPORTOWE - KORTY TENISOWE - LODOWISKA
budownictwo, przemysł, logistyka, motoryzacja, handel, rolnictwo
DLACZEGO HALE NAMIOTOWE?
- EFEKTYWNA KOSZTOWO ALTERNATYWA DLA STAŁYCH HAL MAGAZYNOWYCH
- MOBILNOŚĆ, SZYBKI MONTAŻ I DEMONTAŻ ( 1 DO 2 DNI )
- TRWAŁOŚĆ - MINIMUM 10LAT
- ODPORNOŚĆ NA EKSTREMALNE WARUNKI ATMOSFERYCZNE - WIATR, ŚNIEG, GRAD, DESZCZ
- ROZWIĄZANIA DOSTOSOWANE DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB (BRAMA WJAZDOWA, OKNA I DRZWI, POKRYCIE Z PŁYTY WARSTWOWEJ, DACH POMPOWANY)
Zaufali nam:
DZIAŁAMY GLOBALNIE
Jakość naszych hal namiotowych doceniają klienci z całego świata.
SPITSBERGEN, OMAN, NORWEGIA, ARABIA SAUDYJSKA, ROSJA, GRECJA, FRANCJA, NIEMCY, WIELKA BRYTANIA, HISZPANIA, HOLANDIA, WŁOCHY
JAKOŚĆ POTWIERDZONA NORMAMI I CERTYFIKATAMI:
POL-PLAN Sp. z o.o.
ul. Wrocławska 42/44, 62-060 Stęszew / Zamysłowo
KAPITAŁ ZAKŁADOWY: 5 800 000,- zł - wpłacony w całości.
CERTYFIKAT
ZGODNOŚCI ZAKŁADOWEJ KONTROLI PRODUKCJI
1017-CPR-06.951.178TÜVSÜD
tel.: +48 61 307 32 48
Telephone No.+48 61 307 32 48